Zboží poškozené dopravou

   

    Zboží poškozené dopravou

 

Zásilku při přebírání od řidiče nebo na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně, jestliže je zásilka nějak poškozena, trvejte na kontrole před řidičem přepravní služby.

Nikdy nepodepisujte přepravní list před řádnou vnější vizuální kontrolou balíčku. 

Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz nebo na online formuláři zde

Dle přepravních podmínek musí být poškození nahlášeno ihned, maximálně však do 3 kalendářních dnů od převzetí zboží, jinak bude reklamace zamítnuta pro pozdní nahlášení.

Pracovník přepravní služby PPL s Vámi domluví další postup.

Po dobu vyřizování reklamace uschovejte veškeré obalové materiály od zboží (originální obal, náhradní obal, fólie). Přepravní služba bude od Vás požadovat fotodokumentaci jak zboží, tak i obalového materiálu. Se zbožím nikterak nemanipulujte a nikam jej neodesílejte, přepravce si zboží sveze sám.

Jestliže nechcete řešit reklamaci s PPL, zašlete obratem všechny informace na náš email: info@elektrointernet.cz

 

 

Zboží poškozené dopravou

Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

 

Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

 

V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.

 

Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.

 

 

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz


Aktuality

Zpátky do školy 5. 8. 2017


Aktovky, batohy, penály, sáčky na přesuvky, desky na sešity, školní sety, vše nyní k dostání u nás ZDE


YENKEE 27. 2. 2017


Chceme být jiní, odlišovat se, vystoupit z řady. YENKEE sází na stylovost, rafinovanost a dostupnost. Jde cestou kvality, překvapivých řešení, objevného designu, módních trendů. 


Philco 7. 2. 2017


Získejte záruku 36 měsíců na tradiční značku domácích spotřebičů značky Philco.

Záruka 36 měsíců se vztahuje na všechny velké volně stojící a vestavné spotřebiče Philco


ALBI 26. 1. 2017


Kdo si hraje, nezlobí smiley

Dnes jsme pro Vás naskladnili velké množství deskový her, hlavolamů, párty a žertovných předmětu značky ALBI


Facal 25. 1. 2017


Schůdky a žebříky značky Facal jsou spolehlivé a kvalitní. Přehled sortimentu FACAL

Amica 24. 1. 2017


 

Nově jsme pro Vás naskladnili kompletní sortiment domácích spotřebičů značky AMICA. Nakupte kvalitní a designové spotřebiče s prodlouženou záruční lhůtou 2+2 roky.




Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookie