Zboží poškozené dopravou

   

    Zboží poškozené dopravou

 

Zásilku při přebírání od řidiče nebo na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně, jestliže je zásilka nějak poškozena, trvejte na kontrole před řidičem přepravní služby.

Nikdy nepodepisujte přepravní list před řádnou vnější vizuální kontrolou balíčku. 

Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 225 331 500, email: info@ppl.cz nebo na online formuláři zde

Dle přepravních podmínek musí být poškození nahlášeno ihned, maximálně však do 3 kalendářních dnů od převzetí zboží, jinak bude reklamace zamítnuta pro pozdní nahlášení.

Pracovník přepravní služby PPL s Vámi domluví další postup.

Po dobu vyřizování reklamace uschovejte veškeré obalové materiály od zboží (originální obal, náhradní obal, fólie). Přepravní služba bude od Vás požadovat fotodokumentaci jak zboží, tak i obalového materiálu. Se zbožím nikterak nemanipulujte a nikam jej neodesílejte, přepravce si zboží sveze sám.

Jestliže nechcete řešit reklamaci s PPL, zašlete obratem všechny informace na náš email: info@elektrointernet.cz

 

 

Zboží poškozené dopravou

Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

 

Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

 

V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.

 

Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.

 

 

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz


Náš sortiment

Novinky



Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookie