Doprava zboží

 

 

Doručení zboží zajišťujeme po České republice, do ostatních zemí zboží nedoručujeme.

Ceny dopravy zde uvedené platí pro doručování zboží po celé České republice.

 

Zboží

Cena

Malé zásilky - Balík do ruky – Česká pošta

99,- Kč

Malé zásilky  - PPL

99,- Kč

Malé zásilky (osobní odběr po celé ČR - Parcel Shop) - PPL

99,- Kč

Velké a atypické zásilky – PPL Sprint

350,- Kč

Osobní odběr Lovosice

ZDARMA

Likvidace starého spotřebiče - PPL Sprint     

390,- Kč

   

 

PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ (Přepravní a dodací podmínky)

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

 

V případě, kdy při rozbalování zboží zjistíte nějaké poškození či nedostatky, nikdy nevyhazujte originální obal ani další obalový materiál zboží (další krabice ve které bylo zboží dovezeno, fólie, výplně atd.)

 

Doručení PPL (PPL, PPL Sprint, PPL Parcel Shop)

Zásilku při přebírání od řidiče či na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně, jestliže je zásilka nějak poškozena, trvejte na kontrole před řidičem přepravní služby. 

Nikdy nepodepisujte přepravní list před řádnou vnější vizuální kontrolou balíčku. 

Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu. Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz nebo na online formuláři zde

Dle přepravních podmínek musí být poškození nahlášeno ihned, maximálně však do 3 kalendářních dnů od převzetí zboží, jinak bude reklamace zamítnuta pro pozdní nahlášení.

Pracovník přepravní služby PPL s Vámi domluví další postup.

Po dobu vyřizování reklamace uschovejte veškeré obalové materiály od zboží (originální obal, náhradní obal, fólie). Přepravní služba bude od Vás požadovat fotodokumentaci jak zboží, tak i obalového materiálu.

Jestliže nechcete řešit reklamaci s PPL, zašlete obratem všechny informace na náš email: info@elektrointernet.cz

 

 

Doručení Česká pošta

Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.

Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.

 

Po převzetí zásilky je kupující povinen si IHNED zboží doma zkontrolovat. Kupující zkontroluje kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Kupující neodkládá kontrolu až na narozeniny, svátky, Vánoce apod. jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel. Nedostatky nahlásí kupující  v den převzetí zboží, není-li možné do 3 dnů od převzetí zboží, po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 


 

https://www.elektro-internet.cz/db/wysiwyg/Media/Obrazky/PPL.jpg
      MALÉ A STŘEDNÍ SPOTŘEBIČE

 

Tento typ přepravy je určen k dopravě zásilek s celkovou váhou pod 15 kg (DVD přehrávače, domácí kina, malé spotřebiče, kuchyňka, drobná zahradní technika, televizory s úhlopříčkou do 32" atd.) a nejdelší stranou zboží max. 2 metry. Tímto typem přepravy není možno doručovat zboží, které není balíkového charakteru, i když váhově odpovídá (lehátka, klouzačky, prolézačky, houpačky, žebříky atd. = atypické zásilky)

 

  • Zboží doručeno do 24 až 48 hodin od expedice od nás
  • Zboží do 15 kg ( malé zásilky, které jsou velikosti balíčku, touto dopravou není možné doručovat velké zásilky a zásilky atypických rozměrů.)
  • Zásilku můžete sledovat v odkazu, který je Vám zaslán na Váš email
  • Zdarma můžete změnit instrukce o doručení (adresu, datum, osobu příjemce, večerní doručení) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznickém servisu - telefon:  840 775 775
  • Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje (sms zpráva či telefonní hovor), aby dohodl podrobnosti předání (oznámení přibližného času doručení, výše dobírky a ostatní náležitosti)
  • Zboží je doručováno k prvním zamykatelným dveřím domu
  • Doručení zboží je v pracovních dnech (i sobotní doručení v některých lokalitách)
  • V případě nezastižení doma, Vám řidič zanechá oznámení a provede druhý pokus o doručení následující den

 

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   99,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

 

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží od řidiče řádně překontrolujte při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem PPL. Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka apod.) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky. Bude-li obal výrobku nějak poškozen a následně zjistíte doma, že je i zboží poškozeno a Vy jste řádně učinili záznam do přepravního listu PPL, není pak problém s reklamací poškozeného zboží dopravou.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena. Se zásilkou nikterak nemanipulujte, neodesílejte ji nám zpět a podobně.

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 

 

 

https://www.elektro-internet.cz/db/wysiwyg/Media/Obrazky/PPL.jpg 

 

 

  • Osobní vyzvednutí zásilky na PPL Partnerských provozovnách. PPL Partnerská místa jsou kamenné prodejny, které mají pevnou otvírací dobu, můžete si tak nechat zaslat zásilku na místo, které byste stejně navštívili, nemusí se vázat na řidiče. PPL Partnerská místa jsou označeny: PPL ParcelShop
  • Přehled PPL ParcelShop naleznete zde
  • PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
  • PPL partner slouží k výdeji balíkových zásilek  (malé zásilky, které jsou velikosti balíčku, není možno vzhledem ke skladování na výdejních místech, touto dopravou doručovat velké zásilky a zásilky atypických rozměrů.
  • PPL partner je nejširší síť výdejních míst v České republice. Síť Partnerů neustále rozšiřujeme na všechna větší města v ČR. PPL Partner funguje stejně jako Česká pošta.

 

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   99,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

 

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo na místě. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena.

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 

                         

 

              

MALÉ ZÁSILKY – ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

 

Tento typ přepravy je určen k dopravě zásilek s celkovou váhou pod 15 kg (DVD přehrávače, domácí kina, malé spotřebiče, kuchyňka, drobná zahradní technika, atd.) a nejdelší stranou zboží max. 2 metry. Tímto typem přepravy není možno doručovat zboží, které není balíkového charakteru, i když váhově odpovídá (lehátka, klouzačky, prolézačky, houpačky, žebříky atd. = atypické zásilky)

 

  • Zboží doručeno do 24 až 48 hodin od expedice od nás
  • Zboží do 15 kg ( notebooky, drobné domácí spotřebiče a nářadí, zahradní doplňky ...)
  • Zboží je doručováno jako služba České pošty – balík do ruky, zboží je tedy doručováno přímo na Vaši dodací adresu, kterou uvedete v objednávce
  • Jestliže Vám není zboží doručeno, je Vám doma ponecháno oznámení a zboží uloženo na Vaší pobočce České pošty, zboží je zde uchováno po dobu 7mi dnů
  • Doručení zboží je v pracovních dnech

 

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   99,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

 

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.

4.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 

 

 

 

 

VELKÉ KUSOVÉ ZÁSILKY  PPL SPRINT

                  

Tento typ přepravy je určen k přepravě všech spotřebičů s váhou nad 15 kg (pračky, myčky, chladničky, mrazničky, sporáky, vestavné spotřebiče, televizory s úhlopříčkou nad "42, zahradní technika větších rozměrů, atd.), také pro zásilky atypické a zásilky s celkovou délkou nad 2 metry

                                                                                                                                                                                                                                                         

  • Expresní přeprava palet, kusových a vícekusových zásilek v rámci České republiky
  • Maximální rozměry zásilky délka 300 cm, šířka 200 cm, výška 200 cm
  • Zboží doručeno do 24 hodin max. do 48 hodin od expedice od nás
  • Zásilku můžete sledovat na internetu pomocí odkazu, který je zaslán na Váš email 
  • Možnost změny volby na osobní odběr na depu PPL, kdykoli v průběhu přepravy
  • Zboží je doručováno k prvním zamykatelným dveřím domu
  • Doručení zboží je v pracovních dnech 
  • Zboží doručuje pouze jeden řidič, pro případný výnos spotřebiče je třeba si zajistit pomocníka
  • Další případná manipulace se zbožím je vždy pouze po dohodě s řidičem  

 

Doplňkové služby PPL

Likvidace starého spotřebiče

  390,-


 

Odvoz starého spotřebiče - starý spotřebič musí být připraven k odvozu pro přepravní službu PPL a musí být umístěn tak, aby řidič přepravní služby neměl problémy s naložením starého spotřebiče. Odvoz se provádí od prvních zamykatelných dveří domu.

 

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   350,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

 

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží od řidiče řádně překontrolujte při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, proražený obal, trvejte na kontrole přímo před řidičem PPL. Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka apod.) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky. Bude-li obal výrobku nějak poškozen a následně zjistíte doma, že je i zboží poškozeno a Vy jste řádně učinili záznam do přepravního listu PPL, není pak problém s reklamací poškozeného zboží dopravou.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena.

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 

 

 

Osobní odběr Lovosice

 

Výdejní místo slouží pouze k výdeji objednaného zboží, nejedná se o centrální sklad. Na výdejní místo je zboží pouze převáženo z centrálních skladů, které nejsou veřejnosti přístupné. Volný prodej není možný. Prosíme, vždy vyčkejte na informaci, že je zboží pro Vás ve vychystáno. Děkujeme

 

dvě možnosti příjezdu:

 

1. Lovosice, Kmochova 1222  (průmyslová zóna - Holoubkov) parkoviště v obytné části v ulici Kmochova, parkoviště u panelových domů. Hned naproti je nízká jednopatrová budova (sklad), která slouží jako výdejní místo, nutno budovu obejít.

2. Lovosice, Teplická 13 (průmyslová zóna - Holoubkov) příjezdová cesta pro zásobování. Cesta vede rovně okolo hřbitova, následně vjezd do slepé ulice (Teplická), na levé straně Chládek a Tiňtera vpravo odbočka na Sklad Elektro.

 

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pracovní doba pondělí - pátek : 7:00 - 15:00

Pracovní doba sobota - neděle: zavřeno

   Odkaz na mapu ZDE

   Osobní odběr poplatek 0,- Kč


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

DOPRAVA ZDARMA NA VYBRANÉ SPOTŘEBIČE                       

Exklusivní modely, které mají označení "doprava zdarma" jsou k Vám dodávány po celý rok zdarma. Dopravu za Vás hradí ElektroInternet.cz

Platí pro zboží označené DOPRAVA ZDARMA.


Aktuality

Zpátky do školy 5. 8. 2017


Aktovky, batohy, penály, sáčky na přesuvky, desky na sešity, školní sety, vše nyní k dostání u nás ZDE


YENKEE 27. 2. 2017


Chceme být jiní, odlišovat se, vystoupit z řady. YENKEE sází na stylovost, rafinovanost a dostupnost. Jde cestou kvality, překvapivých řešení, objevného designu, módních trendů. 


Philco 7. 2. 2017


Získejte záruku 36 měsíců na tradiční značku domácích spotřebičů značky Philco.

Záruka 36 měsíců se vztahuje na všechny velké volně stojící a vestavné spotřebiče Philco


ALBI 26. 1. 2017


Kdo si hraje, nezlobí smiley

Dnes jsme pro Vás naskladnili velké množství deskový her, hlavolamů, párty a žertovných předmětu značky ALBI


Facal 25. 1. 2017


Schůdky a žebříky značky Facal jsou spolehlivé a kvalitní. Přehled sortimentu FACAL

Amica 24. 1. 2017


 

Nově jsme pro Vás naskladnili kompletní sortiment domácích spotřebičů značky AMICA. Nakupte kvalitní a designové spotřebiče s prodlouženou záruční lhůtou 2+2 roky.




Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookie