DOPRAVA

 

Doručení zboží zajišťujeme po České republice, do ostatních zemí zboží nedoručujeme.

Ceny dopravy zde uvedené platí pro doručování zboží po celé České republice.

 

Zboží

Cena

Malé zásilky - Balík do ruky – Česká pošta

99,- Kč

Malé zásilky  - PPL

99,- Kč

Malé zásilky (osobní odběr po celé ČR - Parcel Shop) - PPL

99,- Kč

Velké a atypické zásilky – PPL Sprint

350,- Kč

Osobní odběr Lovosice

ZDARMA

Likvidace starého spotřebiče - PPL Sprint     

390,- Kč

Výnos spotřebiče s asistencí - PPL Sprint     

290,- Kč

 

 

 

                                   

DOPRAVA ZDARMA NA VYBRANÉ SPOTŘEBIČE                       

Exklusivní modely, které mají označení "doprava zdarma" jsou k Vám dodávány po celý rok zdarma. Dopravu za Vás hradí ElektroInternet.cz

Platí pro zboží označené DOPRAVA ZDARMA.


   

   

 

 

 

http://www.elektro-internet.cz/db/wysiwyg/Media/Obrazky/PPL.jpg
      MALÉ A STŘEDNÍ SPOTŘEBIČE

 

Tento typ přepravy je určen k dopravě zásilek s celkovou váhou pod 15 kg (DVD přehrávače, domácí kina, malé spotřebiče, kuchyňka, drobná zahradní technika, televizory s úhlopříčkou do 32" atd.) a nejdelší stranou zboží max. 2 metry. Tímto typem přepravy není možno doručovat zboží, které není balíkového charakteru, i když váhově odpovídá (lehátka, klouzačky, prolézačky, houpačky, žebříky atd. = atypické zásilky)

 

  • Zboží doručeno do 24 až 48 hodin od expedice od nás
  • Zboží do 15 kg (televize, notebooky, drobné domácí spotřebiče a nářadí...)
  • Zásilku můžete sledovat v odkazu, který je Vám zaslán na Váš email
  • Zdarma můžete změnit instrukce o doručení (adresu, datum, osobu příjemce, večerní doručení) prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznickém servisu - telefon:  840 775 775
  • Řidič Vás v den doručení telefonicky kontaktuje (sms zpráva či telefonní hovor), aby dohodl podrobnosti předání (oznámení přibližného času doručení, výše dobírky a ostatní náležitosti)
  • Zboží je doručováno k prvním zamykatelným dveřím domu
  • Doručení zboží je v pracovních dnech (i sobotní doručení v některých lokalitách)
  • V případě nezastižení doma, Vám řidič zanechá oznámení a provede druhý pokus o doručení následující den

 

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   99,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

 

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží od řidiče řádně překontrolujte při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem PPL. Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka apod.) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky. Bude-li obal výrobku nějak poškozen a následně zjistíte doma, že je i zboží poškozeno a Vy jste řádně učinili záznam do přepravního listu PPL, není pak problém s reklamací poškozeného zboží dopravou.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena. Se zásilkou nikterak nemanipulujte, neodesílejte ji nám zpět a podobně.

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 

 

 

http://www.elektro-internet.cz/db/wysiwyg/Media/Obrazky/PPL.jpg 

 

 

  • Osobní vyzvednutí zásilky na PPL Partnerských provozovnách. PPL Partnerská místa jsou kamenné prodejny, které mají pevnou otvírací dobu, můžete si tak nechat zaslat zásilku na místo, které byste stejně navštívili, nemusí se vázat na řidiče. PPL Partnerská místa jsou označeny: PPL ParcelShop
  • Přehled PPL ParcelShop naleznete zde
  • PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
  • PPL partner slouží k výdeji balíkových zásilek  (malé zásilky, které jsou velikosti balíčku, není možno vzhledem ke skladování na výdejních místech, touto dopravou doručovat velké zásilky a zásilky atypických rozměrů.
  • PPL partner je nejširší síť výdejních míst v České republice. Síť Partnerů neustále rozšiřujeme na všechna větší města v ČR. PPL Partner funguje stejně jako Česká pošta.

 

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   99,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

 

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží na výdejním místě řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo na místě. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena.

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 

                         

 

              

MALÉ ZÁSILKY – ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

 

Tento typ přepravy je určen k dopravě zásilek s celkovou váhou pod 15 kg (DVD přehrávače, domácí kina, malé spotřebiče, kuchyňka, drobná zahradní technika, atd.) a nejdelší stranou zboží max. 2 metry. Tímto typem přepravy není možno doručovat zboží, které není balíkového charakteru, i když váhově odpovídá (lehátka, klouzačky, prolézačky, houpačky, žebříky atd. = atypické zásilky)

 

  • Zboží doručeno do 24 až 48 hodin od expedice od nás
  • Zboží do 15 kg ( notebooky, drobné domácí spotřebiče a nářadí...)
  • Zboží je doručováno jako služba České pošty – balík do ruky, zboží je tedy doručováno přímo na Vaši dodací adresu, kterou uvedete v objednávce
  • Jestliže Vám není zboží doručeno, je Vám doma ponecháno oznámení a zboží uloženo na Vaší pobočce České pošty, zboží je zde uchováno po dobu 7mi dnů
  • Doručení zboží je v pracovních dnech

 

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   99,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

 

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zásilku řádně překontrolujte vizuálně při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, trvejte na kontrole přímo před řidičem. V případě zjištění poškození zboží, zboží nepřebírejte.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 2 dnů od převzetí zboží) zásilku doneste na nejbližší pobočku České pošty, kde s Vámi sepíší protokol a reklamaci si převezmou a nafotí.

4.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena, se zbožím nijak nemanipulujte a tak jak Vám bylo doručeno jej doneste na pobočku České pošty k reklamaci.

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 

 

 

 

 

VELKÉ KUSOVÉ ZÁSILKY  PPL SPRINT

                  

Tento typ přepravy je určen k přepravě všech spotřebičů s váhou nad 15 kg (pračky, myčky, chladničky, mrazničky, sporáky, vestavné spotřebiče, televizory s úhlopříčkou nad "42, zahradní technika větších rozměrů, atd.), také pro zásilky atypické a zásilky s celkovou délkou nad 2 metry

                                                                                                                                                                                                                                                         

  • Expresní přeprava palet, kusových a vícekusových zásilek v rámci České republiky
  • Maximální rozměry zásilky délka 300 cm, šířka 200 cm, výška 200 cm
  • Zboží doručeno do 24 hodin max. do 48 hodin od expedice od nás
  • Zásilku můžete sledovat na internetu pomocí odkazu, který je zaslán na Váš email 
  • Možnost změny volby na osobní odběr na depu PPL, kdykoli v průběhu přepravy
  • Zboží je doručováno k prvním zamykatelným dveřím domu
  • Doručení zboží je v pracovních dnech 
  • Zboží doručuje pouze jeden řidič, pro případný výnos spotřebiče je třeba si zajistit pomocníka
  • Další případná manipulace se zbožím je vždy pouze po dohodě s řidičem  

 

Doplňkové služby PPL

Likvidace starého spotřebiče

  390,-

Výnos spotřebiče s asistencí

    290,-

 

Doprava zboží je hrazena zákazníkem ve výši   350,- Kč

Dobírka = platba v hotovosti při převzetí zboží je hrazena zákazníkem ve výši 30,- Kč

PLATBA PLATEBNÍ KARTOU NENÍ MOŽNÁ, MĚJTE PROSÍM PŘIPRAVENU HOTOVOST

 

Odvoz starého spotřebiče - starý spotřebič musí být připraven k odvozu pro přepravní službu PPL a musí být umístěn tak, aby řidič přepravní služby neměl problémy s naložením starého spotřebiče.

Výnos spotřebiče s asistencí  - doručení zásilky včetně výnosu do patra, předpokladem je aktivní asistence příjemce, max. hmotnost: 80 kg (výnos provádí jeden řidič přepravní služby + zákazník nebo pomocník zákazníka)

 

Převzetí zboží

Kupující je povinen řídit se přepravními podmínkami a v případě doručení poškozeného zboží postupovat řádně dle pokynů, aby mohla být reklamace řádně a včas řešena

1.       Zboží od řidiče řádně překontrolujte při přebírání, jestliže je zásilka nějak poškozena nebo rozlepena, proražený obal, trvejte na kontrole přímo před řidičem PPL. Zjištěné nedostatky (poškozený obal, rozbalená zásilka apod.) cokoli co se Vám nezdá, zapište do přepravního listu.

2.       Zboží hned po příchodu domů zkontrolujte fyzicky. Bude-li obal výrobku nějak poškozen a následně zjistíte doma, že je i zboží poškozeno a Vy jste řádně učinili záznam do přepravního listu PPL, není pak problém s reklamací poškozeného zboží dopravou.

3.       V případě, že zboží převezmete a následně zjistíte poškození, ihned (max. do 3 dnů od převzetí zboží) tuto skutečnost hlaste na infolinku PPL: 840 775 775, email: info@ppl.cz

4.       Pracovník přepravní služby PPL s Vámi sepíše reklamační protokol.

5.       Budete požádáni o pořízení fotodokumentace zásilky bezprostředně po rozbalení.

6.       Vždy do vyřízení reklamace uschovejte originální obal + veškeré příslušenství a veškerý obalový materiál, ve kterém Vám byla zásilka doručena.

 

Po převzetí zásilky si IHNED zboží doma zkontrolujte. Zkontrolujte kompletnost, nepoškozenost, funkčnost zboží. Neodkládejte kontrolu až na narozeniny, svátky či Vánoce, jelikož na pozdní upozornění nemůže být brán zřetel, nedostatky nahlaste v den převzetí zboží po řádné kontrole, na email: info@elektrointernet.cz

 

 

 

Osobní odběr Lovosice

dvě možnosti příjezdu:

 

1. Lovosice, Kmochova 1222  (průmyslová zóna - Holoubkov) parkoviště v obytné části v ulici Kmochova, parkoviště u panelových domů. Hned naproti je nízká jednopatrová budova (sklad), která slouží jako výdejní místo, nutno budovu obejít.

2. Lovosice, Teplická 13 (průmyslová zóna - Holoubkov) příjezdová cesta pro zásobování. Cesta vede rovně okolo hřbitova, následně vjezd do slepé ulice (Teplická), na levé straně Chládek a Tiňtera vpravo odbočka na Sklad Elektro.

 

  

Pracovní doba pondělí - pátek : 7:00 - 15:00

Pracovní doba sobota - neděle: zavřeno

   Telefon: 725 171 025

   Odkaz na mapu ZDE

   Osobní odběr poplatek 0,- Kč

 

 

 

Výdejní místo slouží pouze k výdeji objednaného zboží, nejedná se o centrální sklad. Na výdejní místo je zboží pouze převáženo z centrálních skladů, které nejsou veřejnosti přístupné. Volný prodej není možný. Prosíme, vždy vyčkejte na informaci, že je zboží pro Vás ve vychystáno. Děkujeme

 


 

 

Aktuality

ElektroInternet.cz 5. 12. 2016


Poslední objednávky, s doručením do VÁNOC, jsou přijímány do:

20. 12. 2016 do 17:00 hodin.

Platí pro zboží označené:Skladem k odeslání. Zboží s delší dobou naskladnění je třeba objednat s větším předstihem (naskladnění do 1 týdne nebo naskladnění do 3 dnů).

Objednávka musí být z naší strany akceptována.

 

Děkujeme a přejeme příjemné nakupování.

 

 

* Jsme malá česká společnost

* Jsme tu pro Vás od roku 1991

* Jsme člen Asociace Apek (Asociace pro elektronickou komerci)

  

* Osobně jsme Vám k dispozici v Lovosicích

  

* * Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou

* Dodržujeme zákony a předpisy ČR

  

* Splátkový prodej:

   - Cetelem, Home Credit

* Rychlý bankovní převod/platba kartou

  

 

Partneři:

CenovýRádce.cz; CenyZboží.cz; NajduZboží.cz




Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Cookie